2010年11月21日 星期日

東海海都

12-11-10 星期五 大晒日

訂咗8:15pm嘅枱

我要等到9:15至入得

行下city super打發時間啦

未入座,先落單先



係city super買咗兩枝酒

開咗支白酒黎飲

入口香甜,啱我飲





先黎山珍佛跳牆

足料,有花菇,花膠,乾瑤柱,瘦肉



蜂巢蟹粉

即係芋蓉

我好鍾意食芋頭類食物

所以我一定話好食

蟹粉鮮味,配以芋蓉感覺有少少膩

但我地太肚餓,完全唔覺膩



大閘蟹出場喇



第一round



第二round





我想影爆膏,不過我隻手成手膏,無辦法揸到部相機喇

話說,我,餅餅,妹妹都唔食蟹蓋

所以全部比晒賴仔食

結果......佢一個人食咗兩隻蟹加6隻蟹蓋

哈哈,唔該晒

多咗隻唔知爹地定媽咪比埋佢食

今晚好多膽固醇呢!!!



蟹粉蒜蓉包



成大碗蟹粉





每人可以分到咁多



上呢碟菜時,都好狼狽下

因為我地張枱好亂喇

咁點呢???擺係我個位,慢慢影相

之後分比大家



臘味蒸糙米飯

提都唔想提,最憎食糙米飯



蒜香醬油雞

佢比咗炸子雞比我地

塊皮脆到...唔識形容

個肉嫩滑到...唔識形容

哈哈哈,好好食呀)))



清蒸老虎班

唔腥,我食到



東海名物 - 壽包

拳頭咁大個壽包,每人一個

我同妹妹掛住玩,唔記得影個靚靚咸蛋黃





係食梗壽包途中,生日蛋糕隨之而上

之前同妹妹攪咗好耐要咩蛋糕

最後決定TONY WONG

但TONY WONG又無我想要個款蛋糕

諗下諗下...求其揀咗個



揀咗個榛子朱古力,玫瑰花蛋糕係mini版黎架

嗰個榛子朱古力蛋糕

硬到蠟燭都插唔入

玫瑰花蛋糕,我一攞出黎

前後左右枱都望住我個蛋糕

靚到吖~~~

不過...好甜,我都覺得甜的話

其實,成枱人都唔洗食架喇



最後分蛋糕時,仲切爛把刀

之後要攞把牛刀出黎切蛋糕

笑到我地扒係到...



無加一,$ 1590 埋單走人

原本要收 $ 50 開瓶費

最後都無收到

沒有留言:

張貼留言