2010年11月16日 星期二

金滿庭

6-11-10 星期六

學完陶瓷,都5:00喇,即刻打比餅餅

因為餅餅去咗拜老爺

之後我地相約係觀塘買碟

係白色骨瓷碟

攞住重疊疊的碟

返屋企放低先,再諗下食乜晚餐!!!

呢餐名為搵食艱難

話說,我地原本想食pizza box

打去,落埋order,問呢問路

攪咗十分鐘有多

佢最後話比我地聽要等兩個鐘

即刻取消order啦,痴交線

兩個鐘,我係出面食飽返屋企啦

之後打去pizza hut

今次醒咗,先問佢要幾耐送到黎先

一個半鐘,一樣痴交線

把火,食餐飯都咁難

落街食金滿庭

等位等咗半個鐘



小食係油爆蝦,好味呀,連殼吞埋落肚



清湯炸醬拉麵 $ 44



我無食,不過餅餅話好好食

侍應哥哥好好人,企係隔離等我影完相至剪麵



蘭州手拉擔擔麵 $ 26

我終於食到一碗擔擔麵係辣架喇

呢點足以另我,會再黎食你

我食好多擔擔麵都唔辣

係遷就香港人口味,還是覺得擔擔麵只有花生味已足夠呢?



鍋塔豆腐 $ 68

豆腐煎完出黎都係咁嫩滑



翅湯浸腍白菜 $ 68



白菜好甜,翅湯好飲

係,我係唔食翅,不過我諗佢唔會用大魚啲翅呱???



香蔥東坡肉 $ 68

等咗大半個鐘呀,今日咩事呀?

邊位燶咗,好嚡

唯有切走唔食

東坡肉震下震下放入口

哈哈,好滿足架!!!



埋單 $ 350 有找

我地食完行陣再去買朱古力再返到屋企都唔洗兩個鐘

我諗如果我地叫pizza box & pizza hut 都未到呀!!!火!!!

沒有留言:

張貼留言