2010年11月13日 星期六

川龍村 @ 彩龍茶樓

7-11-10 星期日 立冬

今日係我舊曆生日

先去買菲林餵lomo食飽先影到相

之後就飛的去川龍村喇

(我而家唔知點算,lomo機係菲林機,咁我點放上網呀???)

彩龍酒樓,上次去咗瑞記酒樓

所以今次轉場

好彩,我地早黎 (其實都12:30喇)

二樓大把位任坐

隔咗15分鐘之嘛

啲人湧晒上黎,櫈都唔夠呀~~~

兩個人,唔會食得晒枱面點心喇

有啲真係食咗一啖就算喇

其實黎呢到,食風味啫 (安慰自己)



碟燒鵝,我只係想食呢隻肶

成碟燒鵝只係為隻肶? (我都夠衰喇)

不過好彩,阿姐話 : 你地唔食又唔攞走,我攞去餵狗得唔得呀?

得得得~~~

隻肶好嫩滑,係唔熱啫



以前舊式酒樓見到芝麻卷 (俗稱 :菲林卷)

一定會叫黎食

而家好少酒樓有喇

呢碟芝麻卷

好厚,好粗,芝麻未磨滑

我食咗一啖,晤................



椰汁糕 & 桂花紅豆糕

椰汁糕好滑,好重椰汁香味

桂花紅豆糕,就......算吧啦~~~



餐茶食咗 $ 230

之後去搵西洋菜阿姐買西洋菜

靚到吖,即要一斤



蕃茄仔好甜好好食

發哥都黎幫襯



食飽飽,去荃灣行街街

行下買下,又去豆腐主義食豆腐花喇







之後買埋海鮮

飛的歸家~~~

沒有留言:

張貼留言