2012年8月20日 星期一

聯合興

4-7-2012 (三)

我思鄉一直係嚴重

係離開香港第三天

已經思鄉

我好掛住粟米

記得上次去東京時

我掛住係點心

我今次醒咗,走之前去食點心,去金華食菠蘿包,蛋撻,常餐,飲鴛鴦

失策係無去大牌檔...

基本上,你開罐罐頭滾個粟米湯

我都已經好感動



鵝片


家人們知我思鄉

所以係馬來西亞大牌檔時叫比我食

食完之後更加掛住香港的咕嚕肉

個一刻,我覺得自己好慘

但唔好忘記,我只係離開咗香港三日(正確黎講係兩日)

我係香港,一個月都食唔到一次咕嚕肉

我個心同腦擺明玩嘢


炒白菜仔,我好很掛住你呀...


餅餅同爹地掛住小炒王


魚香茄子煲

大熱天時整過煲比你嘆

只因真係好掛全佢


涼瓜班腩

唔係我杯茶


我妹果然係一個玩家

佢唔掛住香港

只掛住新加坡的叻沙

福建炒麵佢要的

但失望....

沒有留言:

張貼留言