2012年10月10日 星期三

意粉屋

22-9-2012 星期六

當我呢日諗住餅餅想飲茶時

佢忽然之間同我講佢想食意粉屋

個一刻,我個腦"呯"一聲

餅餅居然想食意粉屋???

細問之下,原來佢想飲龍蝦湯

好的,我都想食pizza

就去意粉屋食啦~~~

我地個酥皮龍蝦湯無影到相喇

因為我地實在太餓

同埋我呢排無寫blog

無乜意慾影相

諗諗下,我有好多餐外食都無影相呢...

Pizza 要了薄底,超級至尊



田園炸雞籃,我好掛住你呢~~~



火腿芝士煙斗粉,真的不能忘記你呀

今次我仲加芝士,等每一粒煙斗粉內裡都充滿芝士汁

當粒煙斗粉在你口中時,一咬下,濃濃的芝士汁充斥你的口腔

一粒接一粒的吃著,當對面那個人透明


芝士焗龍蝦帶子天使麵

當我
一粒接一粒的吃著,當對面那個人透明時

對面那位一口接一口吃著這個芝士焗龍蝦帶子天使麵

餅餅愛天使麵,亦愛這個汁

這個組合深深得到他的歡心,對對面那個人透明



當大家回過神來,望一望,笑一笑

坐著慢慢傾下,玩下手機

飲完杯中飲品,結賬行街去~~~

沒有留言:

張貼留言