2012年8月20日 星期一

KILLINEY

27-5-2012 (日)

我怕餅餅去到新加坡食唔慣啲嘢

所以同佢試下類似食物

因為佢地食物偏甜偏辣的

此店新加坡也有的

名氣亦很大呢

先點餐,返埋位等



煉奶熱咖啡

在新加坡,你要飲杯咖啡都好多嘢記

有煉奶,有淡奶,走奶,多奶,少奶,多甜,少甜,走甜

咩B,咩C,咩O...

我真係無咁好記性

一律sweet milk


凍咖啡


咖央多

好彩佢個咖央唔太甜之餘仲有椰香味


水煮蛋

一個碗放兩隻水煮蛋(個黃震滕滕的)

加少少杰豉油 (不過佢唔杰)

再加少少白胡椒粉

篤爛蛋黃撈勻之後

食法因人而已

我鍾意一羹一羹舀黎食

亦鍾意好似飲湯咁

咕嚕咕嚕一口氣喝光他


叻沙

唔夠辣,唔夠椰




咖哩雞

一個唔鍾意食咖哩的人話要食咖哩

我當堂呆一呆

好彩,佢接受到

香而不辣,仲要好多薯仔

勁like


食飽行去SOGO

SOGO 感謝日呀

我要去幫自己補下貨

沒有留言:

張貼留言