2012年8月7日 星期二

新‧馬之旅第一天

不經不覺,我遺棄咗我個blog兩個多月

原來,我由新加坡返到香港之後

病咗一個月

29-6-2012 (五) 新加坡的第一天

今次搭夜機去

諗住放咗工就飛,實情只返上午

搭夜機嘅原因係因為我地買唔到其他時間飛機票



係起飛途中,個個放行李的位置,忽然之間打開了

好彩,行李沒掉出來~


唔好食的飛機餐



當我到達新加坡,差不多12:00了

過關算是順利,還好只是問一些簡單問題就走得

阿姨一家堅持絕不妥協一定要來接機

送到我們到OASIA HOTEL


因OASIA HOTEL 比較新,因而有少部份的士司機唔知係邊

但只要同佢地講對面係NOVENA MEDICAL CENTER

佢地就知係邊喇~


酒店真的好新,新到有少少新傢俬味




THANN 的洗頭水,護髮素,沐浴露好好用

連我自備的都可以唔洗用


呢張係第二日影的

因為我比人捉咗出去喇


比人捉咗去呢到

當時已經零晨2:00

我已經眼瞓到痴咗線



一個人係極到疲倦,又熱,又悶,又嘈嘅情況之下

我嘅忍耐力已經到了極限

好明顯,我發晒脾氣,黑晒面

當我黑晒面,已經無人敢同我講嘢

唯一一個唔知掟嘅人

不斷問我你想食乜,你想飲乜

結果......

我諗成個場,最下火,最清熱的是蔗汁了

你們知嗎,呢到係一個圓形

我地係圓形嘅中心

每一檔都火紅紅的燒呀燒

我個人跟住啲火係咁燒

新鮮清涼的冰凍蔗汁一大杯


食啲菜


食條串燒


快快趣趣食完走人

仲要堅決送我地返酒店

比我一野堅決過佢100倍拒絕咗

第一日已經係咁

你地又估第二日會點

可以預告 : 我啲火仲精彩過今晚

沒有留言:

張貼留言