2012年8月8日 星期三

星‧馬之旅第二天

29-6-2012 (五)

沖埋涼,執下嘢都3點幾喇

快啲上床瞓

我唔想因為唔夠瞓而發脾氣

一早起身,陽光譜照

梳洗完畢,睇下出面風景

棲下有泳池,可以落去游下水



網球場是人家私人屋苑


我望見出面的陽光,感覺有少許害怕



狂搽防曬,好彩係香港卓悅時買咗呢隻防曬



仲有SOFINA  SPF50  PA+++ ,幫我抵擋猛烈陽光

親戚阿姨黎到酒店搵我地

我地就出發搵嘢食喇

先去酒店附近的亞坤

由我地酒店出發,向後行,穿過一個商場再落地鐵站,再行上地面

行多1分鐘,就到呢個商場,最下層就有亞坤了


我至愛的煉奶咖啡

佢地有分咩C 咩B 咩O架

即係代表煉奶,淡奶......

詳情我唔記得,不過我見過旅遊書介紹過


我好鍾意食蛋,呢份早餐啱晒我

加幾滴杰豉油,加少許胡椒粉

攪勻佢,有人就一飲而盡,有人搽上多士面,有人一匙一匙進食


搭下地鐵MRT,去烏節路

說真的,我無乜機會搭地鐵,因為我地出入都係的士

呢次經驗好難得的

呢部機集儲值,買票,退票於一身


記得出閘前退票呀,會比返1蚊新幣你架

烏節路站一出就是ION商場

直望見到佢,佢係賣人字拖

我同妹妹已經衝咗入去


之後不斷穿梭各店鋪,我沒閒亦沒心情影相了

行到餓,落去大食代食下嘢

亦可以安頓好爸爸媽媽親戚阿姨

血拼繼續,說真的,大部份店在香港也有

例如 : ZARA , Accessorize , forever 21 , 12蚊店....等等

呢碟燒雞翼幾好食


呢個唔知咩名堂,唔好食的


佢地食緊嘢,我同妹妹上去吸下空氣

順便影下相




咁就當行咗烏節路喇


之後,我地一行人分兩部的士去親戚阿姨屋企


呢到有一檔榴槤,每日下午3:00,就會有架大貨車運送各款榴槤來


呢到只係一邊嘅榴槤,仲有另一邊,因為堆滿咗人,所以無影喇

榴槤至到8月頭就開始水尾喇

親戚叔叔已經買咗幾個榴槤係佢屋企等候我們



4:00到榴槤店,行下附近大型超級市場

5:00上到去親戚屋企,食下傾下6:30出門口

7:00前到咗seafood centre


椰子樹


食店對出海景

對住呢個海食飯


入去呢到食飯,一直坐呀坐

原來要等人

一等,等咗個幾鐘

由天光等到天黑

如果,呢個幾兩個鐘比我地出去行下

可以行多好多地方

我真係好唔明,點解要係呢到坐係到等

如果,我地時間充裕,黎十幾廿日的話

你叫我陪你一日都得

而家直頭浪費我啲時間


當第一碟餸上枱時已經8:30了

呢碟唔知咩名堂


麥片蝦,雖則未去到連蝦殼都可以吞落肚

但蝦肉結實而彈牙

麥片咸香有序


呢碟係蘇東仔,即係魷魚仔,炸到脆卜卜,加上惹味醬汁炒勻


呢個好似叫bb芥蘭


唔好意思,因為天黑緣故,被迫開閃光燈,結果。。。影到咁樣

蒜蓉炒西蘭花


最後叫多兩款蟹,胡椒蟹 & 辣椒蟹

胡椒蟹用大量白胡椒去炒

辣到成枱人不斷冒汗

好彩今晚有海風,涼風一陣一陣吹過來,涼快


蟹鉗好大隻


蟹腳好多肉


最最後有清蒸蟶子


呢餐多謝親戚一家喇

返酒店執行李,準備明確飛馬來西亞

沒有留言:

張貼留言