2012年8月16日 星期四

妹妹生日之澳門之旅

7-8-10 星期六

妹妹生日行程之旅開始

無理由唔黎
人山人海
去埋地下室
呢啲創作我最鍾意
問準可唔可以影相先
店內環境 - 杯
店內環境 - 郵筒
店內環境 - 一系列藝術家創作
地層有間 - 貓空間
好靚 每本$100,唔買就笨喇
本簿的介紹
入錯咗人家介紹的餐廳
求其叫啲嘢食啦
糭,啡色醬汁係甜醬,食到叫救命
一啖起兩啖止
呢啲小食我地都叫,慘慘
枱枱都食豬手
我唔食
呢間至啱呀)))
豆腐花落花奶
食咗一半頂唔順
豆腐花好滑不過無豆味又唔甜
質地好似百福
魚球麵 - 我無食
豆腐麵 - 我無食,不過媽咪話豆腐好滑
豬皮麵 - 我無食
炸魚片
油浸出黎熱滕滕,好鹹
行前十幾間店鋪就到
人頭湧湧
兩個人share一杯 - 好味
再行前少少就到買花生店
原本搭的士去禮記,但係成街都無的士
行下行下,知道附近係最香,又搵呢間店
終於搵到喇
行到好攰,謝晒
買完仲攰,十幾盒杏仁餅走唔甩
各就各位 - 好忙
片得薄一薄
阿哥就整杏仁餅,仲定鏡比我影
差不多完成
杏仁餅,烤埋就賣得喇
終於搵到兩部的士去人人都介紹嘅禮記食雪糕
好多雪糕種類
媽咪要食紅豆雪糕
店員話:無
咁有咩係紅豆?
店員話 : 雪糕
咁要紅豆雪糕啦
店員話:無紅豆雪糕呀(開始藐咀喇)
(頂佢個肺吖!@#$%^&*())
咁要枝紅豆雪條吖
唉!!!原來澳門人食雪糕鍾意唔甜架
啲味道好假呀
 
我真係以為會好好食架
一杯凍啡,一杯凍檸檬茶
唔知點解會係暖嘅,叫佢加啲冰
店員話 : 加咗囉
唔凍呀
店員話 : 我地加碎冰
???
不過最後都有加比我地,加咗好少少
之後落氹仔,去威尼斯人酒店賭場
賭到不知時日,嬴錢就走
再去鉅記又買手信,即刻搭車出碼頭
成個行程,我無乜食過嘢呀)))
行程完結,攰到返屋企攤係地下

沒有留言:

張貼留言