2012年8月13日 星期一

星‧馬之旅第六天

3-7-2012 (二)

個間酒店嘅早餐,唔好提喇

我地一齊出去黃亞細食肉骨茶



我慶幸肉骨茶藥味不太濃烈

不過好多蒜粒





之後即刻去尋晚一早關門的胡振隆

我無影相,原因係...

我成身濕晒

由我地係黃亞細剛剛食完之後

就開始落大雨

雨勢之大,有傘都會濕個隻

何況,我無傘

我同妹妹截咗的士比爹地媽咪餅餅上車先

我同妹妹係滂沱大雨下等的士

落的士又離我地目的地好遠

我地衝過去~~~

買完依然滂沱大雨

好彩胡振隆的售貨員好好人

借咗把傘比心我地,又幫我地pack箱

等我地截咗的士,妹妹就去還傘

返酒店換衫check out

去機場check in

(仲未返得香港住)


去Bengawan solo 買手信


個盒好靚,我試勻晒所有曲奇餅

得咖啡味好食


我好鍾意食呢啲糕點

尤其有一隻綠紅白的糕點

我一口氣可以食5件

不過佢地唔鍾意食

佢地話好鹹

我就係鍾意佢鹹鹹甜甜


呢啲千層糕,班蘭蛋糕

我媽咪識整

仲好味過佢,唔買



check in完去食榴槤

無錯,又係呢到




食飽,買埋食物盒,pack 好

為免榴槤味滲出

包多十幾廿層保鮮紙&袋

4:00,去機場食個tea先

我地lunch都未食,就食榴槤







我地過隔離元氣買壽司過黎呢間餐廳食


再去免稅店買香水

等上機

18:00 起飛~~~(我可以返香港喇)



kitkat甜筒第一次食,好味


到喇到喇,好掛住屋企張床呀


我地半年之後一家人去旅行嘅目的地 - 北京 - 首爾


6日6夜的星‧馬之旅完結了

p.s: 好彩榴槤順利到港,無比人發現,哈哈哈

沒有留言:

張貼留言