2012年8月9日 星期四

星‧馬之旅第三天

30-6-2012 (六)

因為我地下午要飛去馬來西亞

所以將啲不必要嘅行李放係親戚家中

放好行李,我地就行去食叻沙

點解要放係親戚屋企?

因為我地會返黎新加坡

呢間叻沙店好出名

叻沙好啱我口味




otak 是一種用蕉葉包住魚肉,魚肉加了椰汁,香料...

放上燒爐上面,燒熟

一邊燒,一邊散發香味

令你中晒毒,去買佢黎食

哈哈哈


好味,不過我還是喜歡爹地媽咪做的otak


叻沙好味道我想再來一碗

但無冷氣,又無天然風之下

我想快啲走多過想食多一碗


食飽行返去親戚屋企攞行李

之後就去機場

唔洗15分鐘就到機場


唔洗一個鐘到馬來西亞

飛機全程低飛,都應該未飛上雲層

馬來西亞比較危險

親戚們係新加坡時幫我們安排了車

機場出黎直去喜來登酒店


間房好大,可以打開5個大喼都得




書枱無i pod插座


我好欣賞呢一個位置

由門口入黎就會經過呢到

一邊係浴室,一邊係大衣櫃

中間比你坐

而家啲酒店唔比人吸煙,如要吸煙請去浴室



我每日都攞走佢比嘅綁頭髮的橡筋

攞埋爹地媽咪,妹妹間房嘅橡筋


爹地媽咪間房可以望到雙子塔


酒店門口有的士,每位客人上的士時需要登記

由機場出黎接我地個司機

已經語重心長同我地講 :

出街小心啲,留意自己財物,唔好帶証件出街,有人查你証件

你真係要確認佢係唔係執法人員

我聽完就算,不過都入晒腦

因為佢好似部錄音機

不斷重複佢講嘅嘢

直到收到呢個由香港數碼通比我嘅message

我先開始識得驚

因為我出門多次,去過唔同地方

都未試過數碼通會send啲咁嘅嘢比我




阿羅街,類似香港大牌檔



揀咗呢間 - 西湖


粉棵條,其實係炒河粉,如果唔係要留肚,一定encore

好滑,唔油,芽菜條條肥大粗壯

因為芽菜不是炒得好熟

所以還食到佢嘅清甜味


呢個豬肉湯粉絲,又係好味到停唔到口


肉骨茶 - 我始終唔鍾意佢有中藥味


串燒,無咩特別


炒雜菜

不論係馬來西亞,還是新加坡,都喜歡用秋葵入饌


因為我思鄉,所以叫咗一碟咕嚕肉

唔太差的,不過都係香港好食啲,因為佢偏甜



呢個炸芥蘭,一致讚好,尤其我的餅餅

我有諗過煮比佢食

但一諗到係炸嘅過程可能會另我抺足半日廚房

我就打消呢個諗頭了


煎魔鬼魚

係新加坡時,親戚們叫我地一定一定要食

因我唔食魚,我唔可以講啲咩

不過經佢地不斷在魚身動筷

應該好好味的


炒蘿蔔糕

喜見又有肥嘟嘟芽菜


留肚係因為要去黃亞華

先來椰青


沒影相,因為媽咪黑面發脾氣

快啲食完就走喇


係阿羅街載的士,剛好是車我們來阿羅街的的士司機,放心!

飲飽食醉,去睡了!

沒有留言:

張貼留言