2012年8月14日 星期二

星‧馬之旅第五天

2-7-2012 (一)

因為今日好趕,我要趕住返新加坡 (唔係趕住返香港,仲未返得香港住)

所以今日好急趕食個自助早餐

上返去執嘢時

接我地個司機都到了

拿拿聲check out......

我發現呢個trip我無咩影相

咁就影下去機場的沿途風景




好多棕梠樹



由酒店去機場差不多1小時

9:30上車

10:25落車



我要作最後衝刺,有簡單的免稅店購物

幾我精心計算

只係買咗body shop 的香水

同埋買laneige 補濕套裝比媽咪

12:00 機


成個機場都好open架,你可以企係架飛機隔離影相

不過成個機場只有air asia的飛機

13.30落機喇

先去返親戚阿姨屋企攞返行李先

經過榴槤檔,坐低食盒榴槤先囉

買杯檸檬薏米水降下溫先

再行下間超級市場

去酒店喇


4點幾到咗呢間酒店

說真的,此間酒店我不會作詳細介紹

因為此酒店真的令我好不滿

我從來沒有同餅餅分開瞓

今晚係第一次


我呢間房好啲

爹地媽咪間房真的......

冷氣噴出有塵,厠所燈光堅恐怖

我地唔係拍緊鬼片呀嘛?

保險箱是壞的

燈有一盞沒亮的

雪櫃內居然有一杯食過的乳酪

沒辦法,只好call 經理上黎投訴我們的不滿

再叫我地落去換條匙咭

另一間房依然...但都好過之前個間

真係比agoda啲相呃晒


洗手間陰暗得恐怖


外面幾靚都無用啦








去珍寶食飯

上次食唔到珍寶,今次一定要食

呢張相其實係上次去無招牌食飯時影的

上次我地原本去呢到架

不過無露天位,有人堅持唔入

我地今次去,傾盤大雨

唯有等下位啦


等咗20分鐘,有位,不過要坐露天,濕少少唔怕啦


因為佢嘅燈光係紅色,我影咩都係紅色






開閃光燈影啦












重點只需要講呢隻蟹得喇

呢假至係黑胡椒蟹嘛

真係一至認為呢間好食過無招牌




我好掛住你呀~~~


食飽去china town買手信

唯獨呢間9:30已關門

我唯有聽日再來啦

沒有留言:

張貼留言