2012年8月20日 星期一

星‧馬血拼

呢個星‧馬之旅

比我最大印象係執行李

短短6日6夜嘅旅程

總共轉咗3間酒店

尤其新加坡什麼名勝

我都無機會去

出發前已經預咗

所以...我唯有購物發洩

但新加坡所有物品都價過香港

有啲...真的買唔落手

我買啲香港無得買的

我出門,點可以空手而回架?

有芥未味,蒜蓉味,黑胡椒味,香辣味

食完之後都係原味最好味

因為以上的味道蓋過晒蝦氣味



呢個係因為個盒係 - 紫色

味道,我食咗一塊後無食喇

一直對Lay's無乜好感


新加坡獨有的4色益力多

個邊叫益多

紫色 - 提子味

青色 - 青蘋果味

橙色 - 橙味

紅色 - 原味

我一個人買咗10排返香港

係到期前8月11日飲晒


新加坡的叻沙好出名

所以,妹妹每樣叻沙都買



經我地研究所得,呢隻橙色盒最好味

不過我係香港的city super見過

掛住都唔怕,可以買到


我發現新加坡都有好多獨有食品

例如合味道...

她有我地香港有的味道

亦有香港無的味道

紫色 - 冬蔭功

橙色 - 叻沙

紅色 - 辣椒蟹

黑色 - 黑胡椒蟹

說真的,我每一種味道都已經從架上取空

推住架車時,有啲唔好意思

之後,我每個味道放回兩個在架上

安心一啲

我曾經有問過售貨員

可唔可以係貨倉每款味道取兩箱給我

她說 : 已經沒有貨了~~~


我特別鍾愛圓筒型嘅朱古力


以上只係我係新加坡的超級市場買的物品

仲有啲無特別的唔講了

之後就係胡振隆的 :

餅餅好鍾意食馬拉贊

見有馬拉贊,買返黎炒菜



白咖啡好香,但唔滑,但都可以止下癮

奶茶送咗比人了,所以唔知好唔好飲



到今日為止,我都未開黎試


呢個係麻油,我買的時候佢入梗樽

麻油香味香到我一索再索


仲有牛肉乾,豬肉乾

最特別的龍蝦肉乾

每包SGD10

港幣大概$61

一包入面有4塊


地址

係機場的 BENGAWAN SOLO買的咖啡味曲奇餅



榴槤餅,到今日都未開黎食
我終於係新加坡機場免稅店搵到佢

有個的士司機同我地講 :

新加坡機場免稅店的香水係最平的

但我發現,某幾個牌子仲貴過香港

但呢個牌子香港無

所以幾貴都買~


餅餅鍾意芒果,所以我見到任何芒果味的產品,我都會買比佢

呢個係馬來西亞的商場

Harrods 買的



Earl Grey啱我


仲有仲有,你地見到以上照片個張墊底的紫色墊

2.5RMB咋,但我只買一張

因為佢得一張

無啦,就係買得咁多嘢

呢個trip無嘢玩

只買同食

用咗$8,000HKD

沒有留言:

張貼留言