2012年8月10日 星期五

星‧馬之旅第四天

1-7-2012 (日)

喜來登的自助早餐,真的好多款好多嘢食

可惜,我無帶電話無影相

食飽之後,去行街街



一連食咗幾日煎炸熱氣食物

天氣又熱~~~

食返碗龜苓膏先

呢碗係妹妹的早餐

因為妹妹去咗游水,無同我地食自助早餐


因為妹妹無食早餐,個一碗龜苓膏絕對唔會令佢飽

旅遊書有介紹呢間


蜜糖檸檬水 RM2.5,即係港幣6.25


即係咁,我個一刻飽到上心口

所以每樣嘢都係食咗一啖

不過根據未食早餐個位人兄

係有讚無彈的

應該唔錯~~~









呢檔嘢排隊排得成條街最誇張係佢

所以決定買黎試下

我一睇到有羅漢果即刻話唔飲喇

但有人好惡咁講一句 : 有益架

咁要一杯飲啦

好彩唔重羅漢果味
唔好彩味道好甜



買埋手信,搭的士返酒店喇

搭的士返去酒店時

華人司機不厭其煩同我地講

出街要小心

上個月有7個女仔由上海黎馬來西亞

得5個可以走咋

我個刻以為佢想講鬼故

我真係嚇咗一嚇

仲要當時成車人即刻靜晒

謄粗粗問仲有兩個呢?

比人殺死咗呀?

司機 : 唔係,佢比人搶晒啲錢同埋証件,而家等屋企人寄錢救佢地囉

我地個心即刻定晒

經過司機語重心長,長篇大論,苦口婆心勸喻我地一定要小心之後

我地一致決定唔離開酒店

咁留係酒店做咩好呢

做gym啦

做完gym,流完一身汗

出街食飯,近近地去雙子塔算喇

個商場真係比我行兩日都得

好多香港無的品牌

我可以係到搵到


阿妹話呢間好食

無乜特別,不過不失















食飽之後遊多個圈

過隔離雙子塔,留影



因為只截到一部的士,咁比爹地媽咪,餅餅上車返酒店先啦

我同妹妹等咗30秒的士

我 : 不如行返去囉

妹 : 好

就係咁,我同妹妹行咗10分鐘就到酒店

當然,佢地到先,堅持要等埋我地

今晚去咗爹地,媽咪間房影一張雙子塔我夜景

都係近睇靚啲

沒有留言:

張貼留言