2011年7月15日 星期五

Marco's Oyster Bar & Grill

9-7-11 星期六

係團購網以優惠價買咗兩張優惠卷

可以享用以下美食

即係咁...如果要我比正價黎呢樹食的話

我諗...我地唔會黎食囉

先黎雜菌湯

好香菇味,但入口彼淡

自己加鹽加胡椒粉調味





鴨胸沙律

鴨胸入口嫩滑

可惜看似翠綠的菜既是苦的...



由於我倆唔食生蠔

店方主動提出幾款小食給我們選擇

最後轉蒜蓉包

服務之細心,值得一讚



parma ham...不值一提



安格斯肉眼扒

要七成熟,真係七成熟

好味!!!





如果即時係facebook打咭兼讚好呢

就可以送薯蓉焗田螺





一坐低已經通知我地無心太軟

又比幾款甜品我地揀

法式燉蛋

好香好cream



tiramisu 超級細件

兩啖食晒~~~



食到最後,有個男侍應走埋黎問我地洗唔洗同你地影相

我地話好呀)))

男侍應話 : 你地今晚真係好榮幸

我 : 吓???我地榮幸???

男 : 係呀,有一個TVB 藝員幫你揸機影相

我望咗佢好耐,我係一個電視精

點解我諗唔起佢呢???

我仲差啲講咗你係臨記呀~~~

男 : 我啱啱拍完拳王同埋(唔記得)咩戲

我 : 兩套都未播架喎

男 : 係呀,不過就快播喇

我 : 原來你係新人

男 : 係呀

我 : ................

沒有留言:

張貼留言