2011年7月7日 星期四

紅螞蟻

2-7-11 星期六

放咗學之後,即刻同餅餅飛去觀塘

目的係要買碗碗碟碟

買完之後,攰到痴咗線

去apm食個飯休息一下

紅螞蟻



凍奶茶&凍檸茶



餅餅要餐湯

太杰喇~~~



我要凱撒沙律

菜唔新鮮囉



蕃茄大蝦天使麵

大蝦有好強勁嘅雪味

細蝦爽滑彈牙

但無蝦味



炸大腸

好乾淨,good~~~



蒜蓉炒菠菜

我其實唔太食菠菜

因為我好怕菠菜獨有嘅味道

但佢無個種味道喎

炒得好好食添呀



咖哩牛肉飯

我唔知點解可以槳住我個口



心太軟

爆差,我未食過賣相咁核突嘅心太軟

佢咁都夠膽攞出黎

真係勇氣可嘉啦

沒有留言:

張貼留言