2011年7月5日 星期二

蘇浙滬同鄉會

29-6-11 星期三

友人第一次攪飯局

我一定頂力支持啦

連開4圍,可見友人相識滿天下


今晚菜單



先黎燻蛋

未放上枱,已聽到快門聲了

轉完一圈,可以開動

燻蛋每人半隻確係唔夠食...

我係蛋痴嘛

見到嘛?溏心的程度



肴肉

我無食(我唔太食豬)



青筍蜇頭

呢個好好食,爽爽的



脆鱔

我無食,我唔食魚



雪菜毛豆

唔知點解佢列入冷盤

食一口,熱到呢......

不過係好食嘅,唔會過鹹



火朣雞燉津白



大白菜吸盡雞湯精華

甜到入心入肺



芝麻大餅



紅燒元蹄



四寶片皮雞

皮脆,肉稍為嚡咗少少





蔥燒刺參



樟茶大鴨



食到呢到,小妹及朋友有事先走

多謝主人家的邀請

看見他踏出成功第一步

我真的替他高興

沒有留言:

張貼留言