2012年12月9日 星期日

北京第四天Part 2

11-11-2012 星期日

返酒店休息一會之後

去4號廚房前

我地去搵sanrio,因為我見到有我好想要的野外餐具套餐

去到,是有的,但要成六百幾蚊人民幣

我真的有點不捨

唔買,走人

唔捨得買有點唔開心

身邊5人不斷話送比我

個問題係- 唔值得呀,網上標價二百幾蚊港幣

黎到北京要貴上兩倍都唔止?

阿妹仲要點起我把火說什麼國內打稅......

總之就馬後炮

聽在我耳中實是火撚滾

一句大嗌唔買之後,黑面掉轉頭走人

行去4號廚房個段路真係......

著羽絨都感覺到寒風刺骨

呢餐係生日飯

















原來佢地收10點,唔怪之得食食下抬起頭來

只剩下兩張枱及VIP房有客

VIP房內有名星及幕後工作人員呢

但我一個名字也說不上咀...

10點,我們食飽離開

風依然強勁

咁啱有架的士停係到

問佢去唔去北京寶辰飯店?

上車走人

沒有留言:

張貼留言