2012年12月8日 星期六

北京第四天Part 1

11-11-2012 星期日

除咗尋日嘅pizza hut 係咁多日之中可以令到我們狼吞虎嚥之外

(我居然可以一張相都無影到)

以下呢間,連店員,老闆都對我地側目




今日天氣好好,陽光充沛,氣溫1度


極力推介


睇到電話地址呀呵,右下角呢

第一張相紅色牌都有寫


但為免yahoo會食相

我都係寫一次個地址,做福人群

安內大街252號

電話 : 64046944


呢個北京著名的 - 豆汁

我只係聞加用舌尖點一點淺賞

足以令我打冷震

一家6口試完著名的 - "豆汁"之後

立即叫人收走佢

北京著名食物 - 不太適合我們口味


驢打滾 - 唔知係咩,點黎試下

好似硬咗個油炸鬼咁,幾好食架


炒薯絲,好食


綠色的蒜頭

佢有個大甖醃蒜頭

好奇地問店員: 為什麼蒜頭會變綠色?

店員好奇地答: 因為醃蒜呀

之後就攞一碟比我地試喇


炒西蘭花,真係難得見到西蘭花,一定要叫黎食


蠔油生菜


醬油炒飯


呢個唔記得係咪叫炸咯炸,不過係好食


椰菜


說真的,包住晒,見唔到入面啲餡料,真係唔知邊款打邊款

不如就一次過講晒我地所叫嘅餃子喇

番茄蛋,韮菜豬肉,白菜豬肉,芹菜豬肉,粟米豬肉


呢個肯定係番茄蛋餃子

我呢世都會記得

好食到要encore 再encore





韮菜餅

有無食過清真牛肉餅呀?

餅內餡料爆汁勁juice嘅

呢個韮菜餅真係無得輸

餅內餡料豐富,爆汁juice一定喇

佢仲加添一份令你食到唔停得口嘅韮菜香

佢無個種一食入口有辛辣刺激攻鼻韮菜味

4件唔夠6個人分,再encore


醬燒茄子


個芡汁好厚,不過幾好食


回鍋肉


賽螃蟹


有魚肉混合


甜咯咋 - 冷盤

呢個真係好一般


炸餃子三款

番茄蛋,韮菜豬肉,白菜豬肉


埋單唔記得幾錢,不過係平嘅

攬住個肚走

行下睇下買下,天氣凍,個人好快就肚餓

見到門口好多人排隊

我地又排



之後攞住張飛等


即係燉奶,好味的燉奶


唔食奶的人去買燒餅食


好鍾意入呢類特色店舖


買咗呢個雙手掩耳的佛仔

只是百多元人民幣

沒有留言:

張貼留言