2012年12月5日 星期三

北京第二天Part 1

9-11-2012 星期五

今日上山睇紅葉 - 香山公園

路已經忘記點行

我印象係先搭地鐵去到終點站之後轉巴士

落咗巴士後,要行一小段路上去

先講講點解我地唔搭的士先

每逢同爹地出外旅遊

首要交通工具,一定係的士

因為北京交通無事無刻都似香港繁忙時間的告士打道

我地啲時間用黎玩,唔係用黎塞車架

所以講到明,有地鐵就搭地鐵

無先搭的士

但係咁,的士唔係比旅客搭的

當你申出手開車門時

司機會問你去邊

當司機聽到你的口音唔係本地人時

佢用任何理由去拒絕你上車

我唔知點解,亦唔明點解....

所以,當我地見到有巴士上香山公園

仲要一蚊一個人時,我地就上咗巴士



沿路好多小食店

一邊行一邊食


呢個煎餅好食


糯米粟米又好食


其實,我地前前後後食咗好多嘢

話咁快就到了








一片火紅的紅葉啊,你們往那裡去?





沒有了紅葉,只有很多綠葉及枯枝




去食午餐


餃子


刀削麵,不太好食,閃人


買手信

沒有留言:

張貼留言