2012年12月4日 星期二

北京第一天part 2

8-11-2012 星期四

我地間酒店就係北京站隔離

我屋企人話聽到一個鐘響一次

真係要好留心先聽到



本本旅遊書講到全聚德幾咁天花龍鳳

說真的,裝潢金碧輝煌,金光燦爛



食物真係不外如是


每枱必叫的片皮鵝


真係食到火滾,我完全係食緊油,根本食唔到咩皮香肉嫩

雖然,口味啲嘢好個人化

但我地一家6口都接受唔到


呢塊片,旱到爆炸


青瓜海蜇 - 夠爽


呢碟餸真係唔好提


忘記他吧



每隻鵝都有証明及編號




呢間碟碟都食剩嘅

我地又點會飽

行過去王府大街食嘢



個個羽絨上身都凍到飛起


呢個好食,好香蛋味


入面大把嘢食,食到飽一飽


因為係街邊食嘢唔方便攞相機,電話出黎

所以就無影相喇

沒有留言:

張貼留言