2012年12月18日 星期二

Greyhound

1-10-2012 星期一

我地今日嘅目的係出尖沙咀買羽絨

因為準備去旅行著

一心諗住去食扒

當我諗緊去outback還是ruby tuesday

我腦海裡閃過greyhound

既然我諗起你

你又比我訂到位

唔食你點得呢?

有一位女的服務員幫我地點單

我好鍾意佢嘅態度

全程保持微笑

說話聲線適中

又唔會同我地點菜時,忽然之間同個同事講說話

一杯奶茶,一杯咖啡

我好鍾意呢個味道呢



炸薯條


招牌單骨雞翼


鮮蝦炒金邊粉


No.72. 泰式蒜茸虎蝦配白飯跟湯 $148

我嚴重投訴呢個蝦

上面炒金邊粉個個蝦我食到停唔到口

到餅餅食咗呢個泰式蒜茸虎蝦一口之後

佢同我講好咸

之後就見佢係咁飲水

試咗一口,咬咗3次

即刻吐返出黎

咸到好似掉咗落海

即刻叫人黎,同佢講問題所在

成碟攞走咗

跟據我地要求減鹹程度

出返黎

以為有新景象

錯~~~一樣咁鹹~~~我再一次掉咗落海

可能廚師太有風格

既然係咁

唔食蝦,只食飯囉

反正都無聽我意見


湯好喝,好像是咸酸菜瘦肉湯


經理見到我呢碟飯食剩啲蝦

佢即刻話: 我送個甜品比你地吖


只揀了一個心太軟

人家送的,也不能貪心吧!

沒有留言:

張貼留言