2012年12月13日 星期四

mikiki - little twin stars

1-12-2012 星期六

新浦崗mikiki商場有little twin stars展



離遠見到已經好興奮了~~


先去醫肚

為咗食little twin stars

我地先去Panash Bakery & Cafe

有個little twin stars套餐

白湯


呢個就係little twin stars蛋包飯

一黎到...我失望頂透



凱撒沙律


炸軟殼蟹天使麵


炸魚薯條


呢餐不過不失,但對於個little twin stars蛋包飯,我真係失望頂透



係mikiki商場內,用電子貨幣消費滿$1,000,兩張單計,可以換化妝袋


頭先餐飯$304,仲差$696

行咗成個商場兩個圈,都搵唔到嘢要買

最後餅餅諗到佢要買藍芽

買埋samsung note II lte皮套

啱啱好$696




啱啱好放到一部 Samsung note II lte


換完之後,安安樂樂去飲little twin stars咖啡


榛子咖啡之kiki


榛子咖啡之lala


我真係唔捨得攪爛lala個樣

好彩咖啡唔太差


揸住張單可以換postcard



係不斷搵嘢買嘅時候

我已經不斷影相

人太多,不過個個都好守秩序



呢個玩具電話我無



呢個星型燈,我到而家仲用緊

錢甖,我得返kiki咋,lala比媽咪唔小心打爛咗


呢兩個我都無

little twin stars咁多造型,我最唔鍾意係月亮碟嗰個造型

唔鍾意佢地染髮變咗飛仔飛女


衣車,我都無,好想擁有


結婚公仔,我無呢對,不過我結婚時,車頭公仔都係little twin stars


北海道限定版大公仔,我係yahoo 拍賣見過,要千多元

我自己會飛去北海道買喇


BB車,我都係無


景品公仔,景品LITTLE TWIN STARS公仔可止咁少吖...


碟型鐘,我無呢個款



文具,我多的是


我小時候的銀包呀,好懷念


我小時候的水杯,水壺也是LITTLE TWIN STARS呢


呢個係全景


係喇,我頭先話好多人,人呢???

呢個係我9-12-2012 星期日去影的

我一早11:30去影,個場12:00開

所以無咩人

其實個場會去到出年1月6日

係呢段時間,我會逢星期六或日就去架喇


















天黑了,要走喇

1 則留言: