2012年12月18日 星期二

大澳一天遊

12-12-10 星期日
講咗話要去大澳成個月
今日終於出發喇~~~
東涌上11號巴士,45分鐘就到大澳喇
經過張財記,入去買樽蝦醬先
一買,就買咗三樽
過隔離食飯
招牌香煎墨魚餅 $ 68 
彈牙之中又有粒粒爽爽的墨魚粒
金牌蝦醬炒生菜 $ 55 
好鹹
茄汁蝦碌 $ 78
頂佢個肺吖,落單時話無殼,黎到見到隻隻都有殼
過對面食即炸沙翁,痴孖根的好食
即炸的沙翁
係喇,點可以少得雞蛋仔伯伯,我地真係好彩,去到排隊第二個
火紅紅的炭爐
第二底出爐喇!!!
呢底我地嘅 - 第三底

粒粒豐滿
排雞蛋仔時,前面個亞叔不斷同我地傾計,臨走時叫我地記得去買茶果

哈哈,原來識得:p

4鹹4甜吖唔該~~~
又幾好喎!!!
仲有糯米磁,不過未整好,無得食>.<
燒梗柴,嘖煙中
成街都係燒魷魚
餅餅至愛
都好難影到無人喇
過返橋,先去買鹹魚,圍繞我身邊的家人好鍾意食鹹魚>.<
為咗支持保育,我用咗$35,買咗兩套明信片
無辦法,佢得一樣嘢賣~~~
入咗一間最多人的豆腐花店食豆花
食埋碗豆花
就搭返車出去東涌喇
去到東涌
今日嘅節目正式開始
係東薈城入面
大買特買,買到荷包乾塘

沒有留言:

張貼留言