2012年12月10日 星期一

北京第五天

12-11-2012 星期一

今日係我生日

一早起身,除咗餅餅同我講生日快樂

無人同我講

我地3間房連住

我不斷入去佢地間房

係佢地面前行黎行去

媽咪連去旅行都要煲劇

忽然之間媽咪抬頭同我講生日快樂

我就好開心彈返去自己間房

原來媽咪係後面追住我比封大利是比我

哈哈哈哈哈哈哈

肚餓

落酒店樓下食嘢

終於食到真功夫




食食下真功夫好想飲豆漿,過去隔離永和大王買豆漿過黎


又見到對面有麥當勞,走過對面買薯餅同咖啡


食飽,妹妹話要出去買化妝品

咁我就陪爹地媽咪去最底層超市掃貨

爹地媽咪居然買米,紅米,黑米...

我無嘢好講,掃咗一箱貨

上返酒店pack 行李

check out 之後去俏江南食生日飯

係呀,佢地又話係生日飯



生菜麻醬卷


桂花糯米蓮藕


沙律明蝦球



干煸四季豆


炆蘿蔔


梅菜扣肉


東坡肉



生煎包


南瓜餅


松子魚


神神秘秘出去就係為咗去買蛋糕比我


呢個蛋糕好味,沒有好假的奶油味

同香港食到的蛋糕味道分別唔大


可能見我地用剩咁多錢

所以呢餐特別貴

係酒店包咗架7人車去機場

七百蚊人民幣

爹地堅持要搭

可能佢攰喇,唔想再搭地鐵了

說真的,地鐵真係好恐怖

設計係同香港差不多

恐怖的是人

車一到一窩蜂衝入去

佢地咁趕入去係因為閂門時唔睇人

有人入緊照閂

同埋,每次入閘前

都要過安檢

要除外套,手袋全部要過X光機

仲有一句口號 : 為你安全,接受安檢

日日夜夜係咁播

洗腦咁洗

我到今時今日仲loop緊

因為18大,所以咁嚴密

又因為多得今次18大

街上道路好安全

從未試過係國內咁安心

北京國際機場都幾似香港機場


返香港喇


睇唔出呢個飛機餐幾好食


沒有留言:

張貼留言