2012年12月7日 星期五

北京第三天

10-11-2012 星期六

晨咁早5點比人morning call剷起身

我不斷同自己講

今日雖然唔夠瞓

但唔可以發脾氣

不斷同自己講...................................................................................

起身梳洗

行過條天橋去北京站搵早餐食

5點半的北京站已經人頭湧湧

人家已經大包小包的站在街上

我就一副洗完頭唔梳頭

妝都唔化,架上副眼鏡套件羽絨就出街



我地參加咗個本地團去長城

因為如果要我地6個人搭車去長城的話

車費貴,時間長

包車要千多元

我地參加呢個團,6個人都係600元

9點就到了長城入口

今天下雨,沒有下雪

氣溫0度


早幾日新聞還說有幾個日本人被困風雪中的長城

不過長城咁長,唔知佢地係邊一段


因為自由時間一個小時

所以行了一小段路之後就周圍影下相


上返旅遊巴,唔知廾我地去邊

之後話食飯

哦~~~原來包一餐的

不過菜式真係....

食咗幾口,停筷了


之後我嘅記憶就係不斷上車落車

帶我地去睇景點

又帶我地睇玉石

又帶我地買手信

又落大雨

領隊又鬧團員唔買嘢令佢無面子...等等

你有你鬧,我地6個人自成一角

見到合適的都會買


終於4點鐘車我地返出市區

比人折磨咗幾個鐘了

返酒店休息梳洗前

酒店樓下有pizza hut

去擦餐勁

再返酒店抖一抖

去著名食府"狗不理"食飯

即係咁,當一個人再也不能抵受的凍時

你係乜都唔想做

包括攞部相機出黎影相


著名狗不理包無影到

返酒店前,買樽奶飲

黎到北京,一定要買"蜂蜜酸牛奶"

周街都有,不過價錢唔同

可以按樽,不過我要,全部帶返香港

沒有留言:

張貼留言