2011年6月9日 星期四

陶瓷班第十九堂

4-6-11 星期六

休息咗兩個月

又黎上返陶瓷班喇

繼續未完成的高身花瓶

燒好出黎都兩個月喇

等我打磨好之後

就可以上色喇



老師問我想用咩油上色

我指住地下個啲

老師問 : 咁叫咩油呀?

我 : (啞咗)

老師 :( 搖搖頭 ) 高溫油呀

用咗呢隻pink beige 油入面



再用dusty blue 用海棉印出面



我個花樽有啲凹凸不平

我問老師用咩色油完出黎之後會無咁覺眼呢?

用深色好啲定淺色好啲呀?

老師就開始話我

之後就鬧我喇

咁我都係想遮住啲睱疵

洗唔洗同我講到整容咁遠呀?

最多咪似化妝

我又唔係要幫佢加啲乜僭建啲乜

原來老師眼中

呢啲係唔算睱疵

ok我明喇,明晒

沒有留言:

張貼留言