2011年6月25日 星期六

別府

19-6-11 星期日

奧海城開咗UCC喇

一心興高采烈去食個沙律,意粉,嘆杯咖啡

一到門口,頂~~~~~~~~~~~~~~~~

我要排40個至到我囉

係我果斷決定之下

過隔離別府

我有少少掛住"士多啤梨香蕉雪糕"打成一杯飲品

佢有個好可愛個名架

不過我有個BLOG友某個原因唔鍾意個名

我尊重佢,唔講個名

黃色個杯係熱情果



鰻魚飯



牛肉湯烏冬定食



牛肉湯烏冬得兩大片肥牛咁大把

隻雞蛋......噫..........咁爛嘅



麵豉湯



三文魚壽司

我唔食,比餅餅食



蛋糕一小件



粟米雞翼

我以為雞翼入面釀啲粟米

我以為囉



埋單$220

食飽飽,出發去攞獎金喇)))

沒有留言:

張貼留言