2011年6月28日 星期二

沙爹王

25-6-11 星期六

經過我一輪扭計之後

餅餅又陪我返學之前去食飯喇

今次餅餅點名要去"沙爹王"

我ok嘅,有白咖哩豬扒飯食嘛

餅餅食呢個叫..........

有蟹肉係入面嘅蛋包飯

好味架,由其個汁真係好味



白咖哩豬扒飯

我每次必點,但次次都食唔晒

佢個份量大到呢.................



今次叫餐

侍應哥哥介紹 有沙律,有炸蝦同唔記得咩

我幻想著 : 幾吸引喎

點知黎到...就係咁囉=.=



椒絲腐乳通



呢個就係餅餅黎個目的喇

椒鹽蝦



埋單超耐,

1蚊貼士都唔比呀

我發現,邊一間沙爹王都好

上枱食物超耐

人手永遠唔夠

埋張單啫,唔洗十分鐘下化???

我仲想行一陣sogo至返學嘛

行唔到sogo,慢慢行返學喇

沒有留言:

張貼留言