2011年6月15日 星期三

御家

11-6-11 星期六

餅餅好耐無陪我上堂前食飯喇

上堂陶瓷班,發生咗啲唔開心事

已經唔開心,而家更加唔開心

個日,都未去到銅鑼灣

下著傾盆大雨

停車時,剛好無雨

哈哈哈,好彩

近近地就係呢間食啦

午餐有7折添呀



凍檸檬蜂蜜

勁似碧泉



蟹子沙律

青瓜絲勁苦

我食咗一啖,byebye



新鮮手握壽司

4件三文魚,餅餅包辦晒

我唔食魚,唔食生嘢

值得一提,紫菜脆卜卜



八爪魚

細細碗大大隻八爪魚



你睇下佢幾巨型

好似異形囉



有人幫我叫錯飯

我都唔知佢係咪我老公黎架

佢幾時見過佢老婆食滑蛋雞扒飯吖??????????

係門口時,我見到有滑蛋豬扒飯

所以至入呢間食店

我講過不下10次食滑蛋豬扒飯

我仲同佢講 : 我好掛住百人一朱嘅滑蛋豬扒飯

滑蛋豬扒飯好定食壽司好呀?

我怕我食唔晒滑蛋豬扒飯

滑蛋豬扒飯滑蛋豬扒飯滑蛋豬扒飯滑蛋豬扒飯
碗飯一黎到,點解咁大朕雞味

一睇,點解會係滑蛋雞扒飯架???



粒粒牛柳

鐵板上,上枱時咋咋聲

好好味



埋單$200有找

好彩我夠飽

唔洗靠嗰碗滑蛋雞扒飯

沒有留言:

張貼留言