2011年6月29日 星期三

陶瓷班第二十二堂 - 軟泥板上油

25-6-11 星期六

燒起咗個汽水蓋喇,哈哈哈

用砂紙磨滑佢

吉手嘅磨走佢

就係咁磨呀磨,磨呀磨,磨咗一個鐘

抺乾淨啲灰

就可以上油喇



8桶油入面,有一隻油係最難攪

我今日要會一會佢

我唔可以因為佢難攪

而要我放棄佢架嘛

點解要攪勻佢呢???

因為油下面有好多沉澱物

要攪到好勻,好似開生粉水嘅稀杰度

即係要攪勻個底就得喇

平時個啲油,攪5分鐘已經好靚

呢個...攪足我20分鐘

腰都直唔返

換黎老師一句 : 好好.........

老師仲即場睇下有無作品上呢隻色

我見佢咁雀躍,我都好開心

好似每人見我攪成呢桶油

大家都好開心

我真偽覺得自己好有成功感架



浸入去一秒之後,立即要攞起

隻油幾靚,無泡泡架...

沒有留言:

張貼留言