2011年6月7日 星期二

八月軒

2-6-11 星期四

爹地6月7日生日

所以提前同爹地慶祝

電話訂位時已講明

黎到可能要等一陣

無問題吖,8:30有早無遲

等咗15分鐘啫





套餐唔錯

但肯定唔夠飽

散叫幾款特別啲食物

燕窩奶皇水晶包$30



檸香叉燒焗餐包 $ 60



九唔搭八春卷



中山蘿蔔蒸盆糕 $ 48



拔絲石榴咕嚕肉 $ 88



永定客家一品 ( 花膠,海參,魚肚,腐卷 ) $ 138


套餐有咩食?

請看餐牌



原隻BB豬



蟹肉竹笙燴燕窩





瑤柱鮮菇炆海參






炒白玉金針翅






鍋巴醬燒爆銀鱈魚



一品砂鍋飯



套餐有一炸子雞

佢可以夠膽死同我地講無晒炸子雞

咁改鹽焗雞,豉油雞,乜雞物雞啦

點知佢話 : 唔好意思呀,我地係無雞呀

我地食第二輪

8:45入座

9:00同我地講乜雞都無

已經一睇再睇餐牌有咩想食

但都諗唔到

最後,打緊機嘅我忽然醒起

我地叫咗個一品鍋

就搵個鍋黎抵銷隻炸子雞啦

同場加一杯飲品

佢都話無

個刻已經攪慶晒同枱的所有人

同場另一枱客,兩個人

叫咗兩碗白飯

只係黎咗一碗

不斷追呀追

終於都追到喇

但我見佢地都差不多食清啲餸喇

你地可以想像下

佢地碗飯追咗幾耐嘛?!

10:00未到,一邊熄燈

感覺好似大陸個啲酒樓囉

不過諗深一層

佢地慳電嘛



總括黎講,食物係OK嘅

一貫美心作風啦

無乜深刻印象

服務明顯唔夠細心

去成餐飯無公家用匙,筷,叉等

無幫我地換過碟

無幫我地加過水

仲有,明知開係旺區

明知有咁多人訂枱,walk in

好心訂多十幾廿隻雞啦

8:30個輪可以無雞食

我真係第一次親身經歷

沒有留言:

張貼留言