2010年4月19日 星期一

pokka cafe

12-4-10 星期一
請咗半日假去攞入台証
之後因為餅餅要上堂
所以去返旺角食個午餐
set lunch 跟一碗白湯同好香麥味嘅麥包
有啲麥包係無麥味,所以我要好強調有好香麥味嘅麥包
我一定係食咖哩牛肉奄利飯
因為真係好鍾意食
前面嗰杯奶茶就唔好提喇
後面嗰杯榛子雪糕咖啡,我真係必飲架
呢個set lunch真係...
等..起碼超過20分鐘
乜set lunch唔係快啲架咩?
呢個好腥,腥到餅餅都頂唔順
勁落tabosco都唔掂
食咗一半放棄咗
腥嘅原因有好多
可能材料唔新鮮
可能蟹子越熱變腥
可能帶子越熱變腥
但第一個可能會大啲
埋單$231
我足足等咗15分鐘至找錢比我
一蚊貼士都唔比呀

沒有留言:

張貼留言