2010年4月30日 星期五

台北之旅第一天@夜市

22-4-10 星期四
送咗爹地媽咪上的士之後
我地就搭另一部的士去饒河街夜市喇
地瓜球
得層皮
妹妹賴仔力勸我同餅餅食
但我真係受唔到嗰朕藥材味
大排檔格局,不過好乾淨
藥燉排骨
台灣啲飯好細碗,餸就大大碟
鹵肉飯
苦瓜蜂蜜汁
白苦瓜
係就係好好飲,不過飲咗半杯都無,我就開始頭暈喇
食個胡椒餅驅寒先
其實無咩特別啫,咪就係勁香胡椒加豬肉餅囉
我相信,蓀肉餅時再加大量胡椒,都有呢個效果
臭豆腐
唔臭,皮又唔脆
小黑人香酥棒
康熙來了電視節目曾經介紹過
只剩牛奶棒
台灣啲牛奶,好似練奶
又係上過康熙電視
賴仔食咗一啖,即掉

沒有留言:

張貼留言