2010年4月9日 星期五

沙爹王

29-3-10 星期一
又去沙爹王
原因係上次送咗$36蚊優惠卷比我地
咁我地諗住食埋佢
泰式酸辣無骨鳳爪
得個酸字,味道不太討好
今次唔飲特飲喇,經過上次嘅教訓怕怕喇
餅餅飲可樂,我飲檸蜜
我真係想講粗口囉
杯可樂一坐底就叫
等咗10分鐘都未到
吹單都吹咗三次
我杯凍檸蜜真係淡如水囉
鮑汁西蘭花扒什菇
好食呀好食呀
好多菇菇囉
白咖哩豬扒飯
網上人人讚,就試下吖
豬扒好食,唔會死實又或淋晒
個汁先勁呀,好香囉
撈飯一流呀
個靚仔同餅餅一人一半,之後狂撈汁
炸蟹鉗
蟹肉唔好食,霉咗
避風塘瀨尿蝦
我唔知點解,而家出面食瀨尿蝦咁難
次次同餅餅出去食飯,叫瀨尿蝦都係無嘅
呢到雖然都好食,肉質都ok又夠大隻又多肉
不過點解要用鹹蛋王封住啲肉呢?
椒鹽豆腐
豆腐好滑,唔點豉油都好好食
呢餐二百幾,又有優惠卷送
下次又黎過

沒有留言:

張貼留言