2010年4月30日 星期五

台北之旅第一天@101

22-4-10 星期四
食到好飽好飽,行咗一陣消化咗少少
之後就搭的士向101進發
分兩部的士,在道路相越時
互相互閃,哈哈哈
不過呢個遊戲,只得我同賴仔玩咋
去到101,來自中國及香港嘅團友真係多到企滿晒101門口
也匆匆影過一張,即閃入去
一入去係幾層商場,周圍都有"101"

一見到大鏡,就係影合照嘅時間喇
最鍾意講 : 你地全部同我望住塊鏡
周圍都見到mother's day嘅字
晶瑩剔透嘅觀音
我地無入去特賣場喇,入咗去,唔洗上去睇嘢喇
係呢到買飛
一本優惠卷,無一張啱我地用
入場卷有兩款,其實都一樣
今次入電梯無得影喇,好迫呀
架電梯真係快到,打個乞次就到咗89樓

我地唔影就無人影,我地一影,成班大陸人闖過黎迫開我地
我地認輸,讓比你地
唔可以停留超過10秒,如果唔係又會有一大班人闖過黎架喇
見到窗外景色咁靚,企定定影咗幾張,都唔敢停得耐
一另轉身,已經比人圍住咗
即刻闖出去,離佢地遠啲,同爹地媽咪影相

最後上埋91層,係戶外,好大風,大風到令你頭痛
只開東南邊,西北邊更大風,所以封咗
我地有影相架,不過頭髮凌亂,費事嚇親你地喇
去到最樓下,有間marker place
入去行個圈先
入面大部份服務員都識講/聽廣東話
有啲講得好過我...
第一名?一定要買黎試下啦,好食嘅話同你掃清呀
係就係有肉香,但唔鬆又唔化,又硬又韌
第一之名從何而來呀?
搭的士返酒店沖涼喇

沒有留言:

張貼留言