2010年4月29日 星期四

台北之旅第一天 (Part 1)

22-4-10 星期日

約咗爹地媽咪妹妹賴仔10:30係機場集合出發喇
係無得揀嘅情況之下
我地迫住要搭中華航空
雖然,有好多人已經同我地講唔洗怕
飛機已經安全好多
但心理上難免會有啲擔心呢~~~
其實,一家人已經係晒到
有咩事都唔怕咯
難聽啲講句 : 齊晒人喇,要死一齊死啦
天氣報告話會落大雨
我仲攞埋把縮骨傘出去
帶傘出街佢就唔落雨架喇
不過天陰陰又幾舒服嘅
呢個係坐位上嘅電視,好先進架
有遊戲玩,又有電影睇,有幾套戲比你揀,最新嗰套係 : 亞凡達
但我地掛住打麻將,無睇亞凡達喇
打麻將打得好開心,可唔可以唔落機呀,哈哈哈
除咗影花之外,我最鍾意影雲
好可惜,我唔係成日可以"接觸"到雲
小時侯去印尼旅行,上到去唔知咩山嘅山頂
我第一次摸到啲雲
雲原來是煙,不可以捉實它,它會從你的指縫間流走
小時侯,我真係以為係棉花呢~~~
呢餐飛機餐,係我有史以來最難食嘅一餐,不提也吧!!!憤怒中~~~
11:30嘅飛機,要等到13:29才到台灣
飛機無delay,不過飛機閂埋門之後唔行,又係機坪兜圈啫
其實飛行時間一小時十五分鐘咋
即刻去換台幣,OMG!!!對換3.905???4都無呀,都要換啦
好彩換咗,行到出去仲低呀
我地係桃園機場,如果分兩部的士會好貴,所以搵巴士出市中心
又有架巴士可以去到"國聯酒店"喎
一張票NT$140,要坐30-40分鐘架
坐位好舒服,張張都係梳化
經過了一個遊樂場
話咁快到酒店喇
一入房,就比呢張king size張床吸引住
今次帶"亞柑"旅行,"亞吉"留係屋企
即刻攪亂間房先,哈哈哈
個浴室真係有投訴架
花酒唔可以攞出黎,set死咗天花,每次都要照頭淋
冷熱水要等,水溫經常有偏差
浪漫氣氛唔會係到出現啦,哈哈哈

沒有留言:

張貼留言