2010年4月13日 星期二

梅窩

5-4-10 星期一
先去中環碼頭搭船去梅窩
搭咗40分鐘船黎到梅窩喇
藍色的士真係無乜機會見
又影花,最鍾意影花花
單車陣,好誇張,好多好多單車
一入去見到個格局,已經唔鍾意
餅餅仲要話想食麵
唉!!!算喇,鬧佢又唔係,話佢又唔係
以後都唔會去呢間食
叫咗兩碗麵一碟菜
居然等咗20分鐘仲未到
到我地開始士多啤梨橙佢老母再魚蝦蟹時
後面有枱老嘢話 : 快啲去幫手喇
吊拿星吖,唔撚係做嘢
我碗麵上到枱仲係生
阿哥仔 : 我地係浸熟佢,所以會生生地
我 : 我唔理呀,你同我煮熟佢至比我食呀,我老公嗰碗又唔係浸熟啲麵
卜街,講大話都唔識講
呢位哥仔勁無記性
兩杯嘢飲都等咗數分鐘
唔知點解攞咗過隔離枱,都唔比我
人地都話無叫過,佢仲戇七七企係到唔郁
到阿姐叫佢返埋黎話係呢張枱
佢至如夢初醒
等就30分鐘,食就15分鐘
我啲時間唔係咁嘥囉
搭車入大澳
原來搭車入大澳都好快,半個鐘頭已經到大澳
不過以後去大澳,我一定唔會再經過梅窩喇

沒有留言:

張貼留言