2010年4月12日 星期一

川龍村端記茶樓

4-4-10 星期日
由屋企樓下飛的去荃灣川龍村
原來都係$100蚊咋
心入面好想行山
但唔知點解,提唔起勁
可能一朝早比人激親啦
我地去呢間飲茶,因為餅餅以前成日都係呢間飲茶
搵位又唔係好難,搵唔到位,自己開張枱都得
人多到呢~~~點心一出,即刻比人搶晒
我好辛苦至迫到幾碟點心返黎架
西洋菜已經無晒,退而求其次要通菜啦
埋單都係$100蚊
之後行出幾步,見有一檔小販
佢有好多嘢賣架
不過,我只係要咗蕃茄仔
試食咗一粒,超甜,勁有茄味
廿蚊一大袋,抵呀
之後,又多口問阿姐一句 : 有無西洋菜呀?
阿姐 : 無呀,叫阿叔落去摘比你吖
阿叔 : 跟我落去摘菜啦
好呀,跟呀,我未落過田呀
一邊行落田,一邊影霧
到田喇,阿叔又唔比人落田喎
我只可以企定定係到
睇阿叔摘菜
阿叔好努力摘呀摘
因為已經係季尾,唔靚,太幼嘅唔摘
好有heart呀
呢條係臭坑渠,我怕影彩色大家都會反胃
好難至搵到花花,有啲色彩
搭巴士落去荃灣shopping喇
心情唔靚,要買下嘢平衡返自己
買完之後,心情即刻靚晒
仲去咗食豆腐花呢

沒有留言:

張貼留言