2010年4月15日 星期四

與王子共進晚餐@海鮮站

7-4-10 星期三
放完個5日長假之後
假期後群症一定會有架喇
不過一諗起今晚同王子飯聚又好開心喇
海鮮站
麵包蟹,佢係咁望住我
影完相,KENT哥即刻開佢殼
成個殼都係膏,我同BOBO都唔食膏
成個殼啲膏比晒KENT哥食
肉質鮮甜,哈哈...我諗我一個人可以食一隻
翡翠螺
彈牙爽甜
蝴蝶蚌
新鮮嘅海鮮,一定走唔出"鮮甜"呢兩個字
特大瀨尿蝦王
我無食呀,因為我要食琵琶蝦
琵琶蝦
好食到無嘢講,唔好點任何醬汁呀
鮮甜無比
龍蝦兩食之一 : 龍蝦沙律
呢個一上枱,即刻諗起餅餅
用芒果汁代替沙律醬
感覺好清新
配以一大塊一大塊龍蝦及新鮮生果
你會覺得好滿足好幸福
薯蓉煙肉焗元貝
個薯蓉真係好好食
我唔食蠔,食蠔人士另叫的
每隻$30
蒜蓉麵包,老闆送完一碟又一碟
好好食架~~~
燉花膠湯
花膠好削
唔知點解有青口
不過我唔食青口
蒜蓉蒸象拔蚌
超好食,又夠大隻
龍蝦兩食之二 : 車打芝士焗龍蝦伊麵
飽都要食,就知有幾好食
甜品,海鮮站無得供應
王子係隔離甜品店買過黎請我地食...
多謝王子
老闆又送麵包又免酒水仲要比埋折扣
每人$286,14個人食到盡興
每一樣菜都係打孖上架,即係唔係得一碟
得一碟的話,肯定唔夠我地14個人食啦
麵包蟹都有4隻呀

沒有留言:

張貼留言