2010年10月23日 星期六

與王子有個約會@海鮮站

8-10-10 星期五

係,呢餐係慶賀不眠王子生日飯

但,王子生日已經係8月頭的事

而且,我都已經同王子慶咗一次

隔咗咁耐,再慶多次係因為圍內人未慶

開開心心海鮮站



澳洲水晶蟹

唔係成日有得食



鮮甜,肉嫩,多膏,海水味濃郁

海水味流竄口腔,久久揮之不去



食蟹時,係成晚最靜的時候



琵琶蝦



質地似龍蝦肉,不消一分鐘,食晒



龍蝦沙律之一 @ 龍蝦沙律



芒果火龍果打成汁,淋上各種新鮮生果及龍蝦肉上面



新鮮生果有 : 好食香蕉,好食哈密瓜,好食火龍果,好食蕃茄仔,好食青瓜...

仲有唔好食嘅蘋果 (係我唔鍾意食蘋果啫)



蒜蓉包

一晚黎咗兩ROUND

Takobaby留咗一匙羹水晶蟹膏,搽蒜蓉包食

sorry,我唔恨,因為我同bobobaby都唔食膏

哈哈哈哈哈哈哈



清酒煮藍貝

我無食,唔食得



豉汁蒸東星

初時以為係龍躉,不過睇返王子個blog至知原來當日係食東星

我唔食魚,唔識分,我只係識分海魚,養魚,鹹水魚同淡水魚咋



薯蓉焗元貝

多謝bobobaby比咗大半隻薯蓉比我

當然仲有kakababy & takobaby分薯蓉比我呀~~~



黃金蝦



雖則,蝦殼都可以食埋

但我唔鍾意食蝦殼

入口,香濃無比的鹹蛋黃充斥成個口腔

再黎蝦肉嘅爆甜

你可以想像到此食物的美味嗎?



龍蝦兩食之二 @ 龍蝦焗飯



芝士爆碟而出



不消一刻,清晒...

可想而之美味程度



老闆贈送兩大支提子汁



Queeniebaby 好有心

每人發放一小包桑葉茶



可以治痛風,高血壓,降膽固醇,降血脂....等等等等的功效

細問之下,唯獨是血壓低人士不適宜飲用

我...唯有比爹地啦



係我好想好想食心太軟情況之下

成班人係尖東反反覆覆思量

終於,飛的去咗.......

沒有留言:

張貼留言