2009年10月14日 星期三

澳門茶餐廳

11-10-09 星期日
一條尖沙咀樂道,居然有兩間澳門茶餐廳
因為我地有優惠卷
當我地點好食物之後
攞出優惠卷,要求先上奶油豬之際
服務員姐姐就話 : 呢張唔係我地呢間,係斜對面架
咁我同餅餅就起身
過對面澳門茶餐廳喇
一見到利賓鈉梳打,即刻叫啦
即是有氣利賓鈉
餅餅依舊飲凍奶茶
原來呢間澳門茶餐廳有燒味,海鮮食架
潮爆即係乳豬西炒飯拼蕃茄青瓜
乳豬拼西炒飯已經好潮了
同相片無大分別
乳豬皮脆脆的
不過唔係乳豬醬,而係甜醬
西炒飯好好食
蕃茄,青瓜帶微酸好開胃
西洋原隻蝦多士
而家出面食蝦多士
下面一塊麵包,上面一隻開邊蝦膠
之後攞去炸
噢!!!難食到嘔
呢個唔同
蝦膠混埋麵包再加隻蝦
再用麵包康包住攞去炸
食咗兩件,到喉唔到肺
但枱面仲有好多嘢食
所以,忍住唔叫
馬拉盞炒通菜
一般啦
咖哩牛展意大利粉
意粉唔好提喇,好難食
咖哩都唔見得好好
牛展,薯仔都入味
不過我唔鍾意呢隻咖哩汁
呢個係送嘅奶油豬
其實有好多款揀架
埋單$200都唔洗

沒有留言:

張貼留言