2009年10月14日 星期三

長洲@海龍王

4-10-09 星期日
都仲係講梗上個星期日,有排講呀
為咗搵個間椰林芳
行到無晒心機
正決定搭船走還是留低食飯之際
無晒特快船
就係咁,留低食飯啦
好揀唔揀,揀咗檔唔好食嘅
我地唔係好肚餓
但見佢啲嘢咁平
叫咗3碟嘢食啦
日落了,見唔到咸蛋黃
花生 & 蒿頭
最鍾意食蒿頭
天色越黎越黑
一盞街燈都無,靠呢啲大紅燈籠高高掛呀
豉椒炒蜆
腥,臭,我食咗2件肉仔
我有想吐嘅感覺
椒鹽瀨尿蝦
都算新鮮,食晒都係得一兩隻係霉嘅
不過真係好鹹
食前要掃走晒啲鹽
清炒生菜
成碟都係油
唔知點解可以油成咁
本著死就死精神
我同餅餅都可以消滅佢
埋單$223
我唔知佢點計出黎
反正都唔會有第二次
差個十幾蚊就算了
一邊食飯就一邊聽到有人唱歌
哦~~~表現中
一去到就有船,不過都唔係特快
唯有搭豪華位啦
豪華位除咗有小食部
仲有一部只係播放廣告嘅電視
仲有最緊要嘅係冷氣
不過天氣真的涼咗好多
有無冷氣其實唔再重要了
一落船,行上去IFC天橋
見到個月光好圓好大呀
望過對面海,尖沙咀仲係咁靚
最高個棟就係呢排好hit嘅"名鑄"喇
今日我好乖,無乜買過嘢
不過餅餅買咗支大大電筒
攞返地盤用
地盤係邊?咪就係名鑄囉
餅餅知我今日嘅行程唔太開心
一入到IFC,見到City Super就話 : 不如入去行下吖
嘩!!!瘋狂掃零食
下次可唔可以一入到去就係 LV,HERMES,GUCCI
或者六福,周大福,周生生,Ma Belle...
我都唔介意

沒有留言:

張貼留言