2009年10月29日 星期四

南豐餐廳

15-10-09 星期日
原本去尖沙咀食個bunch
點知出咗門口,行去搭小巴方向之際
有人想去今晚睇波
但又唔知電話
咁唯有改變行程啦
首先去咗洗衣街嗰間皇雀會
入面嗰間歌德餐廳book位先
再落返去,餅餅一直都好想好想去嘅南豐餐廳
佢話 : 以前成日去架,搬咗黎咁耐都無黎過
唔知啲人仲係唔係到呢?
由坐低嗰一刻,一直低語
啲人唔同晒喇,無個識嘅
呢句說話,講咗超過10次
我忍唔住話咗佢一句
你黎食嘢定搵人呀?
仲要駁我咀 : 想搵返啲朋友啫
我心諗 : 你連人地個名係咩都唔知,有乜友情可言?
我都費時理佢
由得佢好似個低能仔咁周圍望
又係茶餐廳
我唔係唔鍾意茶餐廳
亦都無話過茶餐廳唔好食
但我一星期食咗6餐茶餐廳
可唔可以唔好放假都茶餐廳呀
真係忟撚到我卜街
又或者你去一間有特色嘅,好食嘅茶餐廳
我真係唔會咁嬲
凍奶茶                                                            豆豆奶茶
                                                                        一杯紅豆冰已經夠晒甜
                                                                        加埋奶茶入去
                                                                        我嘅感覺好似飲梗糖水
南瓜湯
餅餅比咗一啖我飲
我差啲想嘔
餅餅都係飲咗一啖
之後遺棄咗佢
蟹柳火腿煎蛋飯
我無嘢講
羅宋湯
酸到呢......
不知所謂
腸仔拼雞扒飯
最好食咪係條腸囉
條菜咬唔開嘅
痴撚線
佢夠膽再叫我去食呢啲茶餐廳
嬲死佢

沒有留言:

張貼留言