2009年10月31日 星期六

魯一居

26-10-09 星期一
餅餅係星期六提起去mega box
不過因為當天餅餅太肚餓嘅關係取消咗
今日輪到我想去mega box
因為我想去B&Q
血拼前先醫肚先
一出電梯
比個囍字吸引住我視線
餅餅話 : 不如就呢間啦
好呀,一點鐘
無乜人,全日點心半價都無乜人
係啲嘢唔好食,還是啲人去晒拜山呀?
魯一居
睇到張點心紙
原來係利寶閣集團
點解我地要山長水遠黎食屋企附近有嘅食店呢????????
小食係豆角
味道唔錯,豆角再腍少少會更加好
蝦餃
有18摺,師傅手工好
叉燒包
好味,佢個包做得好香好香
春卷
一般
鳳爪
一般
橙香馬拉糕
聞唔到橙香,食唔到橙香
不過好香馬拉糕味
軟綿綿,彈下彈下
好食
棉花雞
一般
牛肉
好,入面無粉紅色
叉燒腸
皮薄而滑,得!!!
埋單都係$120
好少飲茶會叫咁少嘢食
因為我地知道
今日有排行
行下停下坐下抖下食下飲下
出發去B&Q喇

沒有留言:

張貼留言