2009年10月11日 星期日

允升甜品

食完魚蛋之後
好口渴,好彩有支水旁身
一直向前行
都搵唔到有垃圾桶
海傍就有大量垃圾桶
內街一個垃圾桶都無
即係點呀?
見人嘅地方就乾淨啲
唔洗見人就求其啲呀?
我掉落地下罰唔罰我千五蚊先
係我極到忟憎之下
我係一間士多
門口閣落頭放咗個紙箱裝垃圾
我就掉咗手上兩枝竹籤,兩大舊紙巾喇
再回頭十零步去"允升甜品"食甜品喇
我好想食奶黃糯米糍
不過無晒
芒果什果西米露
好好食,芒果味好出
餅餅至愛
雖然天氣唔係好熱
但我見到西瓜汁
忍唔住叫咗一杯
都好大杯呀
西瓜清甜,絕對無加水溝稀
芒果糯米糍
大大舊芒果肉架
不過酸咗少少
榴槤糯米糍
好香榴槤味呀
夾住煙煙韌韌外皮
無得彈呀~~~
埋單$42
抵呀~~~

沒有留言:

張貼留言