2009年10月19日 星期一

新森林焗之專門店

13-10-09 星期二
唔經唔覺到咗下午茶時間
咁就是是但但搵一間醫肚先
由旺角嗰邊通菜街
行到去油麻地嗰邊通菜街
都無一間啱餅餅食
因為佢要飲奶茶
行到最後一間
入去食啦
一間餐廳有特飲我一定會叫特飲
唔似有啲人,只係識飲奶茶

有鳳爪,餃子,雞翼比你揀
我地揀咗酸辣去骨鳳爪
鳳爪好好食,餅餅話睇波食一流
但邊到有我買去骨鳳爪呢?
我都想餅餅睇波時
食我整嘅酸辣鳳爪呀
肉醬意粉
係配上面嘅鳳爪
唔知係我肚餓嘅關係吖
還是佢真係整得好食
因為上次我食過唔好食囉
我地仲落咗勁多芝士粉
因為佢啲芝士粉無芝士味
仲有一個餐
司華力腸拼薯條
都唔會唔好食喇
不過薯條無薯味
一睇都知係凍奶茶
冰凍西瓜汁紫水晶
紫水晶即係提子味啫喱,好滑嘟嘟
埋單$59
好食好食

沒有留言:

張貼留言