2009年10月2日 星期五

避風塘

星期二,29-9-09
再去避風堂食飯
避風堂有咩吸引到我地成日去食呢?
咪就係呢兩張現金券囉
9月30日到期,仲唔嗱嗱聲去食咩
都係食返呢個餐
因為我地坐房仔,房仔有啲吉咗嘅酒瓶
正想攞起睇之際,見到好多塵呀......dirty
今次叫多隻瀨尿蝦
都好大隻下,$188貴咗啲
我地要椒鹽瀨尿蝦,佢就整咗艇醬
不過都好好食.......
原盅雞燉翅
好食過上一次,今次好好飲
用上老雞燉嘅湯,好有雞味
魚湯金勾雜菜煲
金勾係蝦乾,大大隻蝦乾
我都係鍾意食上次個雜菜煲多啲
避風堂炒蟹
今次無乜肉食,不過依然大隻
蒜蓉粉絲蒸蟶子
差,同上次無得比呀
蟶子太老喇,粉絲有少,蒜蓉又太多
金蒜蛋白炒飯
好食,同上次一樣好食
一樣咁大碟,每人兩碗滿的
最後一定要叫呢個
蜂蜜蛋散
超化,正!!!
避風塘炒蟹可以唔食
但呢個一定要食
埋單$560,又送現金券,今次送三張添
好食,好食,食得開心
不過點解佢無送精美甜品比我地嘅?
套餐包埋架喎
之後就去買新相機

沒有留言:

張貼留言