2012年3月26日 星期一

鼎泰豐

29-2-2012 星期三

去台北旅行前

已經約定舊同事們去完旅行之後出黎食飯

我...上次去台北時

有人唔小心將成箱鴨舌留在飛機上

結果,我的朋友們全部都沒有鴨舌

這次,我親自操刀,全部托運

唔見都有得賠

哥哥話 : 去食台灣嘢

我 : 好呀,反正香港的台北食物,根本不是這樣

鼎泰豐



青瓜


蒜泥白肉


酸辣湯





普遍版小籠包


蟹粉小籠包


排骨飯


第二round~~~

鹵水牛肚


炒菜


干煸四季豆


撈麵


烤夫


煎餃子


紅油抄手


牛肉麵


迷你豆沙包


唔好問我呢餐好唔好食,因為我地掛住傾計

傾到唔捨得走

門口好多人等位,唔好再擺住張枱

落大食代食糖水再傾過~

沒有留言:

張貼留言