2012年3月3日 星期六

台北第四天

台北第二天,yahoo依然未比返啲文字比我,我好傷心T_T

26-2-2012 星期日

約咗的士司機2:00

我地10:00起身

急急腳出門口

去永康街食永康牛肉麵



可能我地啱啱起身

仲係睡眠狀態

食唔落嘢

呢啲一碟碟小菜,你可以隨便任攞

食飽埋單,佢會同你計數


烤夫,無旱味,不太油,整體入味


由於我還處於睡眠狀態

叫了一碗麵兩份吃

我知佢真係好味,湯底濃郁,麵條彈牙,牛肉入味又夠淋

但我真的吃不下

吃了小半碗


埋單之後,即刻去附近文具店買封箱膠紙同尼龍繩

搭的士返酒店,即刻pack箱

沖埋涼,準時1:00 check out

行李放大堂

我地兩個輕輕鬆鬆遊下酒店附近

我好少機會搭地鐵

我想搭一次台北地鐵

可惜時間上唔容許

點解我忽然之間想搭地鐵呢

因為,我終於知道

馥敦酒店附近的地鐵站

亦即大安站,就在我前方不遠處

我終於有機會見到大安站入口了

平常,一出酒店,行唔夠5步

就伸手截的士

噢!!!我係連伸手都懶的人

係餅餅伸

我呢,一行出黎

行唔夠5步

有人幫我開埋車門

直上的士

我只負責用普通話同司機交談

原來酒店附近有康是美的

康是美同萬寧一樣

都是橙色的

不過係台北,我唔見有萬寧

可能港幣已經唔值錢了

又或者,台幣高企啦

所有物品對換返港幣計算

同香港沒分別

唔記得係邊樹見到

而家對梗3.5

即係HKD100換NT350

我有親戚係台北

佢依然肯對4比我

即係HKD100換NT400

我諗我之後去台北

都無得對4架喇~~~

行行下,都1:30啦
返去酒店,食下餅乾

等司機黎接我地喇

司機1:50到,搬行李上車用咗10分鐘

2:00準時開車

沿路一點也不塞車

十分暢通

半小時到了機場

天,依然下著雨

不過係大雨定細雨定毛毛雨


呢兩張相,係我好唔開心,打完電話返香港,同爹地,媽咪,妹妹訴完苦影的

入到機場,佢話我地未夠鐘Check in,咁我地先去退稅

等一陣,就可以check in 喇

我地係第一個check in

兩個人,總共行李70KGS

唔計hand carry

每人可有20kgs,佢再免6kgs

即係兩個人可免52kgs

仲有18kgs,咁點呀?

要比錢囉~

地勤姐姐話,不如你地抽返啲行李出黎

就唔洗罰咁多錢

我地再抽10kgs物品出黎

仲剩8kgs,係我不斷哀求之下

佢只罰我5kgs,總共要付NT882

因為過咗5kgs,每kg價錢又會再高

我從未試過超重要罰錢

我的感覺好難受

點解其他航空公司都無罰過我錢?

算了吧,用錢解決到嘅問題,就唔係問題喇

我下次小心啲好啦

我下次唔買咁多手信

70kgs起碼有20kgs係手信


整下,攪下,入閘過關喇

過咗關之後,有duty free嘛

係C3閘口,我見到佢





仲有蘭花展



行下,睇下嘢,咁就夠時間登機喇

我真係要讚一讚呢個飛機餐

我唔知呢個咩名堂

但就真係好好食

雞肉煎得香脆

但不失雞肉的juice

呢個係我食過最好食嘅飛機餐



我帶咗兩條piece of cake 捲蛋

有勞空姐幫我放入雪櫃內


今次無乜氣流

一個鐘多少少

順利到港

沒有留言:

張貼留言